VERZENDING & RETOURNEREN
SHIPPING POLICY
I’m a Shipping Policy section. I’m a great place to update your customers about your shipping methods, packaging and costs. Use plain, straightforward language to build trust and make sure that your customers stay loyal!
I'm the second paragraph in your Shipping Policy section. Click here to add your own text and edit me. It’s easy. Just click “Edit Text” or double click me to add details about your policy and make changes to the font. I’m a great place for you to tell a story and let your users know a little more about you.
RETURN & EXCHANGE POLICY
Bij ons geldt een algemene retourtermijn van 3 dagen voor elk product dat per ongeluk is gekocht. Binnen deze termijn worden geretourneerde producten alleen geaccepteerd als ze niet zijn geopend, gebruikt, beschadigd, enzovoort. Het product moet worden geretourneerd zonder de verkoopbaarheid te beïnvloeden en met vermelding van de reden voor retour. Retourneren dient te gebeuren met de originele verpakking. Indien er sprake is van opening, beschadiging, breuk, vernietiging, scheuren, gebruik of andere schade aan het product of de verpakking, en als het product niet in dezelfde staat als bij aflevering wordt geretourneerd, wordt het product niet teruggenomen en wordt het betaalde bedrag niet teruggegeven.
Volgens artikel 7, lid 4, sub c van de Wet op de afstandsverkopen, kan de consument geen herroepingsrecht uitoefenen voor goederen die op basis van de wensen of duidelijke persoonlijke behoeften van de consument zijn vervaardigd. Bovendien geldt er geen herroepingsrecht voor de levering van goederen die vanwege hun aard niet kunnen worden teruggestuurd of die snel kunnen bederven of waarvan de houdbaarheidsdatum snel kan verstrijken.
Als u een product dat u via onze website heeft gekocht en naar uzelf of een ander heeft laten sturen, beschadigd of niet zoals verwacht aantreft, dient u het product bij aflevering in aanwezigheid van de bezorger te controleren. Als het product beschadigd of defect is, kunt u een retour aanvragen door een schadeformulier in te vullen en de bezorger te vragen een schadeprotocol op te stellen. Na ontvangst van het product wordt geacht dat de bezorgdienst zijn taak volledig heeft uitgevoerd door het product in goede en onbeschadigde staat te leveren.
Voor een retour dient u eerst contact op te nemen met onze klantenservice. Na dit contact dient u het retourformulier in te vullen en het product, samen met de factuur, via het bezorgbedrijf dat de levering heeft uitgevoerd, naar ons terug te sturen. Indien het geretourneerde product voldoet aan de gespecificeerde voorwaarden, wordt de retour geaccepteerd en wordt het bedrag teruggestort op uw creditcard of rekening. De tijd die het duurt voordat een terugbetaling op uw creditcard zichtbaar is, is afhankelijk van de betreffende bank.


